onsdag 25 juli 2012

Lavendel


Här är min underbara Lavendel som bara fanns där för några årsedan, frösådd!





Lavendel är min blomma och den trivs förträffligt i min trädgård.


Hej på er...

Idag strålar vår härliga sol från en klarblå himmel och då trivs jag, då får jag energi och vill göra allt.
Dagen började som vanligt med frukost i uterummet, härligt.
Nu står det rabarbermarmelad och rabarberchutney och kokar på spisen, snart ska det hällas upp i fina glasburkar.
Innan det blir för varmt ska jag springa min joggingrunda och sedan blir det solstolen en stund, skönt.
Är på jakt efter garn, men när jag kom ner till stan igår var det ingen garnaffär där längre,  jag har  missat att den flyttat eller lagts ner..

Ha det så skönt i solen och njut av livet.
Kram
Camilla







Inga kommentarer: