lördag 17 november 2012

Födelsedagar

 
Loppifynd, jag gillar verkligen den lilla Ittalaskålen.
 
Pallen köpte jag också på loppis men då var sitsen av tyg.
När jag tog bort tyget förstod jag att jag var tvungen att fixa en ny sits.
Nu har jag äntligen gjort det och den är även grundmålad.
Nu väntar en sista strykning med vit färg, sedan är den klar.
 
 
Godmorgon alla goa vänner...
Hoppas att ni har en lika mysig morgon som jag.
 Nu ligger  jag och tar det lugnt och gör ett inlägg och funderar på hur jag ska lägga upp dagen.
Idag väntas det nämligen kalas i familjen eftersom vi är tre som fyller år i november,
Maken går nu och pysslar i köket och förbereder en god frukost till mig, sedan ska jag ut på en liten  joggingrunda, skönt.
Jag gillar att gå hemma, förbereda, fixa och dona inför kalas, så här ser kvällens meny ut:
 
Bubbel och snittar
 
Grillad fläskfilé
Potatisgratäng
Avokadoröra
Sallad
Fruktbricka med kex och ost.
 
Cheesecake
Fransk Chokladkaka
 
Ha en sköööön dag.
Kram
Camilla
 
 
 

Inga kommentarer: