lördag 13 april 2013

Badrum..

 
 
 
 
 
God morgon på er...
Idag visar jag lite pics från mitt badrum.
 
Clean är mina favvoparfymer, men snart är de slut.
Jag måste köpa nya men jag vet inte vilka dofter jag ska välja.
Jag gillar att ha några olika dofter att välja på för annars blir jag för van vid doften och då känner jag inte själv den goda lukten.
 
Nu har jag varit uppe och satt in mitt surdegsbröd i ugnen, brödet har jäst hela natten i kylskåpet.
Till frukost blir det surdegsbröd, latte, ägg, juice och yoghurt med min müsli.
Sedan blir det en joggingtur för igår när jag hade tänkt springa blev jag sååå sugen på att baka bröd och knäckebröd och måla mina tavlor.
Hela eftermiddagen höll jag på, tiden bara försvann, det är så jag laddar mina batterier.
 
Carpe Diem
Camilla
 
 
 

Inga kommentarer: