torsdag 2 oktober 2014

Primeboots, Pleasejeans och fina väskor




Ny skinnväska, en favvo, skulle gärna vilja matcha med ett par bruna Primeboots.




Min stora svarta favotitväska




Och här är min lilla fina väska.



En gårdagens



Pleasejeans, Primeboots, ny favvoväska i mjukt skinn, poncho och världens härligast scarf från Tif and Tiffany.


God kväll på er.
Hoppas att ni har det skönt.
Här slappar jag nu i soffan efter ett härligt yogapass.
Känner mig som en ny människa.

Idag visar jag bilder på några favoriter.
För mig är det otroligt viktigt att jag har på mig kläder som jag trivs i.
Just nu trivs jag i ganska ljusa kläder.
Kan inte bara bära svart, även om jag egentligen alltid gillat det, men det är som om jag just nu måste ha ljusa kläder, vet inte varför??
Men tydligen har vi fortfarande sommar här enligt väderleksrapportörerna??

Imorgon ska jag vara hurtig, jag ska cykla ut till jobbet, sedan springa skoljoggen tillsammans med eleverna, ha en lektion och sedan cykla hem och fira helg, såååå skönt.

Jag är sugen på att åka en sväng till Borås, gå på konstmuseet, leta efter boken "Kärleken till Frank" på antikvariatet och fika, är sååå sugen på en kanelbulle och en riktigt god latte..

Kram
Camilla



Inga kommentarer: