fredag 14 november 2014

Spännande vandring



En älg i trädgården...


En fågel i trappan...


Eh träskulptur i gräset...


En ateljé ...


En ytterdörr i renovering..


En grund av finaste granit och en kvinna som iakttar...


En underbar kakelugn 

God morgon på er.
Hoppas att ni har det bra.
Jag njuter av att äntligen känna mig bättre.
Veckans promenader i skogen har gett resultat, det var tungt i början, men nu känns det bra.
Så på måndag blir det att återgå till vardagen, skönt.

Efter skogspromenaden tog jag bilen till svägerskan nyinköpta torp.
Det blev en spännande vandring bland skulpturer och ägarinnans tankar om renovering.
Som ni förstår så är dagens bilder därifrån, härligt att få dela tankar och känslor.
Nu är även jag full av energi och med kreativa tankar om inredning och konst.

Idag ska jag åka ut till jobbet och hälsa på..
Sedan blir det mys på stan med bästa väninnan.

Du frågar mig 
varför jag går 
promenader i skogen,
jag ler och är tyst,
min själ förblir
tyst och stilla,
den lever,
i den andra världen,
som ingen ser.
Där träden ständigt 
blommar.
Där vattnet ständigt
porlar.

Kram
Camilla

Inga kommentarer: