lördag 14 maj 2011

Nymålat..


Nu har jag äntligen målat klart.
Fyra strykningar fick det bli.
Nu börjar jag bli nöjd med min tvättstuga.


Här har nu mannen sin sekretär.
I lådorna ligger det papper, tidningar och lite annat smått och gott:)

Idag har jag haft en riktigt mysig dag.
Har bara gjort sådant som jag tycker om.

Var på loppis i Vegby.
Hade missat detta om inte min snälla vän Cia sagt till.
Fyndade lite som vanligt.
Det blev ett bord och en korg.
Bilder kommer imorgon.

Hälsade också på hemma hos Cia.
Hon bor helt underbart.
Mitt i skogen, men ändå med öppet landskap runt omkring.
Härliga uthus.
Hönor som picker.
En undebar damm.
Och mycket, mycket mer.
På torsdag den 19 maj öppnar hon och hennes kreativa mamma.
Butik Lindholmen.



Sitter just nu i vårt underbara uterum.
Bara älskar att sitta här.
Här läser vi.
Här umgås vi.
Här sitter vi fast det regnar.
Här bara vi är utan teveapparater.
Nu väntar grillen på några härliga köttbitar.
Ha en skön lördagskväll.
Kram
Camilla

Inga kommentarer: