lördag 21 juli 2012

Vitlaserad ekparkett



Hej på er...
Vi är sååå nöjda och glada över vårt vitlaserade ekparkettgolv.
Äntligen har vi fått våra vita golv.
Jag har haft lång tid på mig att fundera och jag har möblerat kök och storarum i mitt huvud hur många gånger som helst, är glad över att det blev precis som jag hade tänkt mig.
Jag har också varit inne på att köpa ett nytt satsbord men kom på att jag har många bord och vips så hade jag gjort mitt eget satsbord.
Kuddarna i soffan är från Nyblom och Kollén.
Ljusstakarna är loppisfynd och fårskinnet på golvet är en gammal födelsedagspresent.

Vilken underbar dag vi har haft, solen har skinit från en underbar himmel, jag har varit ute på en härlig joggingrunda och båda sönerna har varit här, sååå roligt.
Ha en skön kväll!
Kram Camilla


Inga kommentarer: