fredag 17 juni 2011

Fortsatt städning...


Idag har jag varit på riktigt städ och pynt humör.
Har ställt in mycket i mina skåp och plockat fram lite nytt.
Här fick det bli lite robustare.



Nu har  min fina bukett vissnat.
Men hjärtan på tråd trivs hos mig, här i en gammal kaffekopp.



Tänkte gå till hjärtat och handla, men det blev en tur till Mamselles blommor istället.
Där arbetar mina kollega Petra lite extra.
Bara kände att jag ville träffa henne, hon är så fantastisk alltid glad och hjälpsam..
Jag köpte några fina rosor, de står sig nog länge och en glasskål med lock till Eric och Amanda..



Det är här jag sitter och bloggar.



Imorgon är vi bjudna till kusin Eric och hans Amanda.
De har flyttat hemifrån och bor nu i en härlig lägenhet nere vid sjön.
Hoppas att jag får ta lite bilder.


Nu har jag shabbat för första gången.
Min mysiga läkarstol hade jag tänkt att ha som den var, men jag fick inte bort "färgspillet" på sitsen så idag målade jag den vit och sedan på med sandpappret.
Är nog nöjd.

Ha det nu så bra i solen!!!
Kramar
Camilla



Inga kommentarer: