söndag 31 juli 2011

Nu är jag tillbaka...


Två veckor har vi tillbringat i underbara Side.


Den här fantastiska vyn vaknade vi till varje morgon.
Frukosten smakade fantastiskt här.


På kvällen upplevde vi många fina solnedgångar.


Morgonpromenaden gick genom antika pelare och kolonner lurar där man minst anar det.



Här i bakgrunden syns teatern med tunnelvalvstak och kolonner hör tillregionens största och intressantaste.
Vi fick två härliga veckor med god mat, sol och bad och mycket kultur.
Jag kan varmt rekommendera Side.
Vi bodde mitt i gamla stan och det var verkligen helt perfekt.
Vi hade allt vi behövde på gångavstånd.
En helt underbar strandpromenad, där det blev många joggingturer.
Frukosten smakase såå bra efteråt.
Vi gick till en underbar liten strand på östra sidan, där blåste det härliga vindar.
Där fanns också många mysiga restauranger.

Vi tog med oss solen hem.
Vädret har varit fint sedan vi kom hem i torsdags.

Jag tror aldrig att jag varit med om ett sommarlov som gått så fort.
Att jag ska börja jobba om en och en halv vecka.
Det kan bara inte stämma.
Jag har så mycket jag vill göra.

Men det blir att ta vara på de sista dagarna.
Ha det!
Kram
Camilla

1 kommentar:

Anonym sa...

I’ve been exploring for a while for top quality
articles or blog posts on this kind of area. Exploring in Yahoo I finally came across this site.
Reading this info made me uncovered just what I needed.
I will visit your site frequently.

Also visit my blog post: Home