fredag 13 januari 2012

Award

Hej alla!
Som jag tidigare berättat så krånglar det när ska jag göra inlägg.
Jag kan inte ens gå in och tacka för den award jag fått från Mariette med bloggen Mosippa.
Men tydligen kan jag skriva, alltid något!
Nu passar jag på att tacka för den award jag fått av Mariette med den fina bloggen Mosippa, en mysig och inspirerande blogg! Tack snälla du!
Liebster är tyska och betyder "käraste". Utnämningen ges till bloggar med färre än 200 följare.
När man får utmärkelsen ska man:
- Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
- Skriva ner 5 bloggar man vill skicka awarden vidare till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
- Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare...
Ska lämna den vidare.
Återkommer imorgon.
Kram
Camilla

 
 



Inga kommentarer: