onsdag 11 april 2012

Vårnytt



Påskhelgen har varit helt underbar.
Det är sååå skönt att bara få vara ledig och umgås med nära och kära.

I måndags var jag och maken på en liten mysig utflykt till Jönköping, jag köpte mig en tunika på MQ som kommer att passa fint till mina härligt sköna beiga Pleasejeans.
Men nu snabbt in i vardagen igen.
Jag har suttit i två dagar och skrivit på mina fyra hemtentor, det är sååå intressant och tiden bara rusar iväg.
Så nu sitter jag i soffan med mina O.P.I nagellack framför mig, de är verkligen sååå bra, jag tycker om att ha målade naglar.
I morgon far jag till Högskolan, det är verkligen trevligt att få träffa sina kurskamrater och gå ut och äta en god lunch det är heller inte fel.
I morgon står det grammatik på schemat...
Ha det så bra alla ni där ute.
Camilla



Inga kommentarer: