onsdag 3 april 2013

Sol

 
 
 
God morgon på er...
Här kommer ytterligare lite bilder från påskhelgen.
Äggtoddy hör verkligen till en av mina fovoriter, men inte med en massa socker.
Jag har gjort om min tavla igen, nu tror jag att jag är nöjd.
 
Igår var det så fint väder här så jag passade på att sola lite, skönt att få lite färg på kinderna.
Idag ser det ut att bli detsamma och det är ju helt fantastiskt vi har nästan haft sol från en klarblå himmel i fem veckor, men det är först nu som det är plusgrader.
En vårkänsla för mig är när jag kan sitta i mitt uterum och skriva dagbok, det har jag gjort de tre senaste åren varje dag hela våren, sommar och hösten.
 
Igår var jag riktigt lat, jag var ute på en härlig joggingrunda, men sen tog jag det bara lugnt.
Idag ska jag:
baka
hjälpa svärmor
fixa en hylla till mina finingar
sola
skriva
läsa
måla
Carpe Diem
Camilla

Inga kommentarer: