tisdag 30 juli 2013

Tips

 
Ett tips, fantastiskt god.
Kan användas istället för grädde, i din smoothies eller när du är sugen på något gott.
 
 
Min fina nya arbetsbänk.
 
 
Mitt hus från en ny vinkel.
 
 
Lavendel, gräs, betong och stenar alla mina favoriter på ett ställe.
 
 
 
Rosor från slänten.
 
 
En härlig plats att sitta på när solen skiner.
 
 
 
Min fina slänt.
 
 
God eftermiddag på er alla där ute.
Jag är sååå glad, igår var det rekord på Camillas vita villa, det var 167 personer inne på min blogg.
Jag hoppas verkligen att ni får mycket inspiration av det jag visar.
 
Igår invigde jag min fina nya arbetsbänk, det är maken som gjort den till mig.
Nu har jag äntligen en bra plats att vara på när jag gjuter mina alster eller när jag planterar mina växter.
Innan jag började gjuta gick jag en runda i min trädgård.
Jag älskar min stenbelagda slänt, den har varit lika fin i femton år.
Och jag trivs här i mitt hus och i min trädgård lika bra som mina Lavendel, några har faktiskt frösått sig själva, bra.
 
Idag fixas det lite inomhus, men tiden går så fort, jag har inte hunnit hälften.
Jag visar imorgon.
 
Carpe Diem
Camilla

Inga kommentarer: