torsdag 8 maj 2014

Goda vänner





God kväll på er alla söta bloggare.
Hoppas att ni har en mysig kväll.

Idag visar jag några bilder från förra helgens festligheter.
Oh, vilken energi jag får från mina alltid såååå positiva vänner.
Denna energi har jag levt på hela veckan.
Och vilken vecka, jag har haft det underbart, jag har varit i skolans bildsal hela veckan, såååå inspirerande och jag har fixat och donat här hemma.

Jag visar också en bild på mina betongalster som pryder bästa väninnans bord, häftigt.

Nu har jag styrkt makens skjorta och kostymbyxor samt putsat upp hans fina svarta skor. 
Det är nämligen torsdag och han ska iväg....han är verkligen duktig på att både stryka och putsa skor, men jag älskar att överraska honom med olika saker och idag fick det bli detta...

Fånga Dagen

Camilla




2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Trevliga bilder !!
Visst är det kul att överraska ibland.....nu har jag öppnat min lilla loppis här på gården ;)....titta in till mej får du se en liten snutt ;))...det är iaf kul....sen hur det går, det är en annan femma, hihi....
Kramis bia

Camillas vita villa sa...

Hej på dig!
Visst är det roligt med överraskningar.
Kram Camilla