tisdag 26 oktober 2010

Överskottslagret



Idag har jag fyndat, var på överskottslagret när jag fick syn på den här riktigt gamla komoden, med fina träplugg till spikar. Grannen som är riktigt kunnig på antikviteter var också där. Han tyckte att jag gjorde en bra affär. Fyndade även några gamla änglar och några ljusmanschetter. Är riktigt nöjd. Inspirationen som jag hade igår kom snabbt tillbaka. Igår var en sådan där dag då jag hann med det mesta efter jobbet. Jag satte en deg, gillar nämligen kalljäst bröd och det tar en stund. Sedan sprang jag ut en runda i skogen i det fina solskenet. När jag kom hem var sonen hemma. Så jag stekte lite pannkakor samtidigt som jag gjorde några matlådor till honom. När jag ändå var i gång var det lika bra att "göra" tvättstugan och sist men inte minst in med brödet i ugnen. Sedan lade jag mig nöjd och belåten och tittade på The good wife:)
Kramar
Camilla

Inga kommentarer: