lördag 13 november 2010

Lite bruna och gröna detaljer...





Dagen är räddad, jag har varit på loppis och fyndat. Jag har köpt några fina korgar. Har ställt böcker i en och lagt lite höstlöv i den andra, den tredje är fortfarande tom, jag funderar...Som ni förstår har jag haft lite för mycket runt mig den här veckan, därför dåligt med inlägg. Tänkte att det var lika bra att passa på att göra ett inlägg till när jag ändå håller på.
Den underbara boken fick jag när jag fyllde år sist, kan inte förstå att det redan gått ett år, vart tar tiden vägen, blir lite orolig... Idag fyller maken år så det blev att gå upp tidigt. Han myste när han fick frukost på sängen och paket att öppna. Eller så myste han åt min ensamma stämma. Nu ska jag skynda iväg på en liten promenad innan det mörknar, tänkte hälsa på svägerskan och svågern som nyss är hemkommen från tre veckor på Bali.
Kramar igen!

Inga kommentarer: