söndag 28 november 2010

Adventspyssel..





Den här helgen har jag hunnit med mycket. Det började med en mysig fikastund på Torgstallet i fredag med Ann-Christine.
På kvällen åkte vi buss till Nittorp för att titta på hockey. Det blev en spännande match som slutade oavgjort efter full tid och förlust efter förlängning och straffar. Synd, eftersom UIF var så mycket bättre. Robin var jätteduktig som vanligt och han fick också göra mål på sin födelsedag.  Efter matchen överraskade vi honom. Theresé hade köpt en supergod hjärtantårta:)
 I lördags inhandlades de första julklapparna.
 Idag har jag varit inne och pysslat hela dagen. Tur att jag hade plockat mossa innan snön och kylan kom. Jag tycker nämligen så mycket om att dekorera med grön mossa. Det blir så fint till allt mitt vita.
Ha nu en fortsatt mysig 1: advent.
Kram
Camilla

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow, amazing blog layout! Just how long have you been blogging for?

you make blogging seem easy. The total look of your site is wonderful,
let alone the content!

Look into my blog: mouse click the following article - http://google.com/ -