söndag 19 december 2010

Julpyssel

Har dekorerat mina betongfat. Dessa ska levereras i morgon. Hoppas att alla blir nöjda. Jag tycker det är såå roligt att pyssla, vill göra mer! Men tiden går fort när man har roligt. Jag har faktiskt fått väldigt mycket gjort den här helgen. Alla julklappar är inköpta, men inte inslagna. Jag har bakat tunnbröd och formbröd, glömde ta kort, det vill inte säga lite! Jag har också gjort godis, det blev brända mandlar och wienernougat, mumma, inga kort här heller, men det kommer.
Jag har också givetvis hunnit med att åka på loppis. Den här zinklådan blev min för 20 kronor, ett riktigt fynd tycker jag. Här har jag samlat "alla" mina tomtar. Ska fixa iordning, men vet inte riktigt hur jag ska ha det: Jag lade en ljusslinga i botten sedan ett tovat litet stycke. Ljuset tränger fram så fint.
Nu hinner jag inte mer, ska gå på hockey, båda sönerna spelar idag.
Ha en underbar söndagskväll!
Kram Camilla

Inga kommentarer: