torsdag 2 december 2010

Hyacinter och mossa

Jag har fått lite nya beställningar på betongblad. Dessa har jag dekorerat med hyacinter, mossa, kanel, hjärtan, silvertråd och ljus. Hoppas att det blir till belåtenhet.
Innan jag levererade dessa arrangemang lade jag kanelstängerna åt samma håll och hjärtat på andra sidan, störde mig otroligt på den första kombinationen, men kanelstängerna ramlade bara av fatet, fick sätta fast med lite silvertråd, visst är det de små detaljer som gör det ibland. Tyvärr hann jag inte ta någon ny bild.


Här har jag dekorerat min Gry och Sif i tovad ull, den får samsas på den nydekorerade pallen tillsammans med sommarens betonghjärtan.


Denna fina ängel köpte jag i lördags på pingstkyrkans loppis i Ulricehamn. Köpte ytterligare två små söta i vitt porslin. Tyvärr var jag lite ivrig att ta upp dem ur påsen så jag tappade en som givetvis gick sönder:(
Ha en fortsatt härlig torsdag, och Ellinor jag har faktiskt hunnit städa hela huset. Kanske inte dammat så noga, men dammsugit och städat toeletterna har jag gjort.
Kramar Camilla




Inga kommentarer: