måndag 24 januari 2011

Drömmer vidare...





Här kommer lite bilder från mitt allrum och hall.
Mina drömmar från förr förra inlägget fortsätter.
Var var jag nu då?
Har alltid drömt om ett stort kök och allrum, en öppen planlösning.
 Vill ha stora ytor.
Alla andra kan bara riva några väggar och vips så har de ett stort rum, men vi har tvättstuga, dressingroom  allt i vägen:(
 Hur jag än funderar så tror jag inte att det blir bra. Och det handlar om stora saker och kostnader, är det värt det?
Har liksom tappat lusten.
Var igång från morgon till kväll november och december, men all inspiration är som bortblåst.
Får väl börja skriva mina listor igen.
Överst får det stå 20-års kalas.
Våran minsting fyller 20, kan inte förstå vart tiden tar vägen.
Det var inte länge sedan han älskade när jag läste Bamsetidning för honom.
Nu är det andra saker som gäller.
Nu älskar han när han får tacos till kvällsmat och när han får låna bilen.
Igår gjorde vi menyn till kalaset.
Det blir:
Mousserande vin och snittar.
Fläskfile, potatisgratäng med avokadoröra, sallad och frukter.
Mormors lingonglass.
Kaffe och budapestrulle.
mumma.

Kramar
Camilla



Inga kommentarer: