lördag 8 januari 2011

Lite nytt lite nött..

Bort med all mossa och in med lite vitt och brunt.

Har köpt säckväv som jag nu ska använda när jag dekorerar mina krukor och fat.


Måste försöka förnya sig, har nämligen länge haft stenar högt och lågt:)


Fram med älsklingsväxten, hjärtan på tråd.


Har äntligen köpt en spegel till mitt "dressingroom", tycker denna från Jysk är såå snygg.

Min snälla man var och fixade detta när jag jobbade igår, blev så glad. Han hade dessutom städat hela huset och gjort det så fint tills jag kom hem.

Har varit på Helenes Hus och fyndat på rea. Efter en rundvandring i butiken hade jag som vanligt tagit till mig några underbara tunikor som jag aldrig kan få för många av.

Men då tänkte jag, nytt år, nya tankar. Jag hängde tillbaka tunikorna och sedan tittade jag istället på byxor, tro det eller ej, men jag äger inte ett par!
Sagt och gjort, här är mina nya sköna byxor från Melmelli.
Ha en skön lördag!
Kram Camilla


Inga kommentarer: