onsdag 7 september 2011

Ett år med Camillas vita villa


Jag måste börja med att tacka för alla snälla och goa kommentarer som jag fått under året.
Det är såå roligt att få uppskattning för det jag gör.
Så snälla ni som bara är inne och tittar, för det ser jag att det är, cirka 40 per dag.
Skriv en kommentar.
Du behöver inte skriva något märkvärdigt.
Bara en liten hälsning.

Jag har gjort om lite i stenpartiet.
Kände att jag behövde lite nytt, så det blev lite nya växter och lite nya arrangemang.


Kärleksört.

Att ett år kan gå så fort.
Känns nästan som det var igår.
Jag var  förkyld och kunde inte träna så jag tog fram kameran.
Och just precis för ett år sedan var det otroligt fint väder.
Så jag sprang runt i och utanför huset och tog en massa kort.
Sedan in till datorn.
Och vips så hade jag en blogg.

Just nu har jag ganska mycket runt omkring mig.
Jag arbetar.
Jag läser på lärarlyftet.
Jag tränar.
Och så allt det där andra.
Ha det!
Kram
Camilla


Inga kommentarer: