söndag 4 september 2011

Mycket pyssel


Idag har jag haft en riktig "grejjardag".
Jag har hunnit med så mycket.
Säkert på grund av min lista.
På den stod det:
Måla bänk.
Måla knopphylla.
Måla skavda möbler.
Plantera växter ute.
Putsa fönster
Baka bröd.
Titta på Tims hockeymatch.
Läsa.
Måla naglar.
Och allt det här har jag hunnit med.
 Det har varit en helt underbart fin dag.
Så givetvis har jag gjort nästan allt utomhus.

Den häftiga pallen köpte jag igår på loppis i Marbäck för 10 kronor.
Idag blev den vit och lite shabbad.
Även knoppbrädan fick en omgång vit färg.
Jag är såå nöjd.


Har tagit in lite mer betong.
Passar bra ihop med den nya bänken.


Den här kakformen köpte jag på loppis igår.
Är det någon som vet hur den kan användas.
Jag hade tänkt lägga in lite fler bilder men jag väntar tills på onsdag för då är det 1- års jubileum här på Camillas vita villa.
Ha det
Vi syns.
Camilla







Inga kommentarer: