onsdag 21 december 2011

Rabens Saloner


Jag trivs sååå bra i mina tunikor från Rabens Saloner.
Den här är inköpt hos Helene på Helenes Hus.


Älskar att ha på mig en Rabens Saloner tunika, tunnstrumpor och stövlar


En liten för tidig julklapp i form av Thomas Sabo pärlhalsband med ängel på pärla.

Det har varit såå roligt de sista månaderna, jag har nämligen haft väldigt många besökare på bloggen.
Men jag har också jobbat för det, eftersom det strular när jag ska göra inlägg och lägga in bilder.
Många av mina inlägg har bara försvunnit därför har jag har varit tvungen att göra om allt minst en gång, och det är inte alltid jag kommer ihåg vad jag skrivit.
Det har bara varit att formulera sig ännu en gång.

God Jul
och
Gott Nytt År

Jag tror att jag tar lite julledigt även från bloggen.
Jag har nämligen en lång ledig framför mig.
Ha det nu sååååå bra alla.
Kram Camilla 





1 kommentar:

Anonym sa...

Awesome article it is certainly informative.

my blog; visit the up coming site (google.com)