torsdag 8 december 2011

Tyvärr inga inlägg

Nu har jag fått problem.
När jag ska göra inlägg och lägga in bilder så fungerar det inte.
Bilden blir rödmarkerad och det står "fel".
Vet inte vad jag ska göra.
Jag har haft liknande problem innan men då kunde jag köpa till mig mer bildutrymme.
Men tyvärr kommer det inte upp någon felsökning.
Ni alla där ute får ha det sååååå bra.
Jag skulle lägga ut lite bilder på mina nya tunikor och lite bilder på några oddmollisar som jag tänkt sälja.
Är just nu väldigt trött på alla mina kläder, därför har jag rensat ordentligt i min garderob.
Och givetvis vill jag ha in lite nytt.
Men jag vet inte riktigt vad jag vill ha. 
Hittar inte riktigt det jag söker.
Just nu har jag fem fina koftor, men inget fint att ha till.
Tips och ideér efterfrågas.
Kram
Camilla


Inga kommentarer: