fredag 18 maj 2012

Fredagskänsla?





Hej på er....
En ledig fredag, kan det bli bättre...
Men tyvärr har den riktigt mysiga fredagskänslan inte kommit riktigt än.
Vi har tejpat igen alla dörrar i huset och maken håller på att slipa bort allt fix och fog så att golvet blir slätt och fint för vi ska lägga nytt golv i kök, hall och storarum.
En vägg har rivits och en står på tur men den får snickaren ta när han kommer om någon vecka...
Det ska bli väldigt roligt när det blir färdigt!
Just nu sitter jag och bloggar i sängen, lantliv ligger vid sidan om mig och den nya garderobsväggen står där så fint mitt emot.
Det blev verkligen bra, har shoppat mig en kort mjuk och underbart härlig jeanstunika, den ska jag ha till mina beige pleasejeans.
Hunterstövlarna är bra att ha en sådan här dag, för här har det varit regnigt inatt, men just nu håller det upp, fem grader varmt är det så jag tror att jag stannar inne en stund till.
Jag vill ha:
värme
sol

Kram Camilla

Inga kommentarer: