torsdag 31 maj 2012

Lite smått och gott





Hej på er alla där ute...
Det här inlägget har jag skrivit tre gånger, tyvärr loggas jag ut hela tiden och har svårt med att spara.
Jag har äntligen börjat måla igen, men jag måste köpa nya färger för mina är gamla, torra och svåra att måla med.
Jag är på jakt efter trädgårdsmöbler till mitt betongbord, dessa är sålda, jag orkade bara inte att renovera dem.
Nu längtar jag efter att åka på någon stor loppis och hitta precis de stolarna jag har i mina tankar.
Längtar också efter att få börja baka bröd och kakor igen, just nu sitter jag och bloggar och väntar på att snickaren ska komma och börja med köket.
Ikväll ska jag ut och äta god mat med mina kollegor på jobbet, ska verkligen bli roligt, det känns som jag inte hunnit prata med dem det senaste året, för det har varit mycket studier för mig på de dagar  kollegorna träffats.
Ha en bra dag!

Kram Camilla









2 kommentarer:

Anonym sa...

Great post. I was checking continuously this blog and I'm impressed!
Extremely useful info specifically the last part :
) I care for such info a lot. I was looking for this particular information for a
long time. Thank you and best of luck.

Also visit my web page - george foreman electric grill reviews

Anonym sa...

Hi there, just became aware of your blog via Google, and found that it’s truly helpful.
I’ll be thankful if you continue this in future.


My site - check this site out ()