tisdag 30 oktober 2012

Vita stolar till min ö

 
 
 
 
God morgon på er!
Jag gillar olika slags traditioner och en tradition detta novemberlov är att göra ett inlägg varje morgon.
I helgen var vi i Göteborg och myste med sonen och hans flickvän.
Det blev en tripp till stan i lördags och där fyndade både jag och Therese.
Jag köpte bland annat en fin poncho på Joy.
 
I söndags när vi åkte hem tog vi vägen om IKEA, som ni vet har jag letat efter nya stolar till min ö och äntligen har jag bestämt mig.
Eftersom vi sitter både mycket och länge när vi äter och tittar på TV så behövde vi sköna stolar och plåtpallarna som jag hade hemma var verkligen inte sköna att sitta på, bara att titta på.
Dessa vita trästolar hittade jag på det stora varuhuset, som tur var köpte jag några extra stolsdynor när jag fixade stolarna till matsalsbordet.
 
Idag fortsätter mitt pysslande, idag står det på min vill göra lista:
Mossbollar
Silverhjärtan
Bak
Trädgårdsarbete
 
Skulle vilja springa en runda men förra veckan hade jag bihålsinflammation och nu har jag sådär jättelite ont i halsen, vågar jag springa tro?
 
 
Njut av dagen!
Kram
Camilla

Inga kommentarer: