lördag 23 februari 2013

Gott...


 
God morgon på er...
 
Vi har installerat ett nytt trådlöst nätverk så nu går det fort att lägga in nya bilder.
Men, helt plötsligt fungerar det inte när jag ska överföra bilder från min kamera till datorn.
Den här bilden plus flera andra tog jag förra helgen och idag fanns den bara här.
Jag har tydligen dåligt med diskutrymme..
 
Kan bara säga att det smakade gott!
 
Idag ska jag försöka fixa med kameran och datorn, men först ska jag ut i den härliga solen.
Det är verkligen härligt att vi går mot ljusare tider.
Vi syns snart igen.
Carpe Diem
Camilla
 

1 kommentar:

Anna sa...

Ja, usch för teknik när det krånglar... Har också problem med att ja har för lite utrymme i datorn nu! Jobbar ju med mycket bilder och det finns väl en gräns för vad som får plats. Jag ska dessutom installera InDesign och det får helt enkelt inte plats! Pratade dock med ett snille i sta´n som sa att han lätt lägger in en extra hårddisk inuti datorn så ska det fnka sedan. Hoppas han snart har tid.

Såg förresten en liten Camilla då jag tittade på Super8-filmer från barndomen häromdagen!:)
Så roligt att titta på gamla minnen!
Kram Anna