torsdag 27 juni 2013

Fina bilder...


 
Hemma hos P
 
 
Anisskorpor och Linfökex
 
 
 
 
Fin tavla av Marc Chagall, ännu en favvokonstnär.
 
God morgon på er..
 
Idag är jag ska jag bara ta det lugnt... för igår var det verkligen fullt upp här i huset.
Jag hade bestämt mig för att ha en liten fixardag och det blev faktiskt riktigt mycket gjort.
Jag bakade anisskorpor, nytt recept, linförkex, gammalt recept, men jag tröttnar aldrig på dessa goda kex.
Sedan torkade jag alla golv, riktigt roligt, det roliga var dock att jag hade en ny mopp.
Efter detta blev det en avkopplande stund framför staffliet.
Kvällen avslutades hemma hos P som hade ordnat en såååå mysig tjejkväll med mycket god mat och trevligt sällskap och massor av inspiration.
Tack snälla du för allt.
 
 
Carpe Diem
Camilla


Inga kommentarer: