lördag 1 juni 2013

Välkomna Hem till mig

 
God eftermiddag på er..
Idag ska ni få se lite pics från min torsdagsresa.
Det var sonens sambo som ville överraska mig.
Hon tog med sig mig till världens mysigaste ställe.
Här i Åsle ordnades det nämligen tjejkväll.
Vi fick äta gott och handla mycket men framför allt fick vi inspireras av den fantastiska miljön.
Det gamla sädesmagasinet innehåll tre våningar med inredning och lite kläder...
 
 
En underbar tjej och ett fint badkar dekorerat med murgröna ljus och pioner.
Vi köpte några flytande ljuslyktor som jag har nu gjort ett arrangemang med här hemma.
 
 
En sådan här bänk vill jag ha.
 
 
Det fanns sååå många fina saker...
 
 
Hela magasinet var indelat i olika rum allt från badrum till vardagsrum.
Fler bilder kommer.
 
Nu sitter jag och myser i uterummet efter en härlig dag.
Jag har bakat och fixat i trädgården, mysigt.
 
Carpe Diem
Camilla

2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Oj så mycket fint det fanns där....såg mycket som skulle få flytta hem till mej;)
Hoppas dagen varit bra hos dej...nu är det snart middag här....idag ids vi inte göra mat själva så det blir hämt pizza....;)
Kram bia

Mariette sa...

Vilken härlig utflykt!
Kram Mariette