fredag 24 januari 2014

Underbara Thailand

 
Bergen i vattnet är Thailand för mig.
 
 
Vårt färdmedel, vi lärde känna Sarin som körde Tuc Tuc på kvällarna och Longtailbåt på dagarna.
 
 
Heldagsutflykt med Sarin till Hong Island
 
 
Vi snorklade och det var som att simma i ett akvarium.
 
 
Vi besökte Railey beach och gick en promenad till PhraNang där vi såg små apor.
 
 
Longtailbåtar
 
 
Mysig restaurang
 
 
Härliga gränder
 
Hej på er alla kära bloggare.
Hoppas att ni har fått den där sköna fredagskänslan.
Tyvärr har den inte infunnit sig hos mig än.
 
Idag visar jag lite bilder från vår underbara resa till Thailand, Koh Lanta, Ao Nang, Railay beach, PhraNang, Chicken Island, Tup Island och sist men inte minst Hong Island, är helt fantastiska platsen vi besökte.
 
Jag har inte varit ute på två veckor, tror knappt det är sant.
Men nu måste jag försöka göra iordning mig och gå ut en liten sväng, även om jag inte fattar hur jag ska orka, men på måndag ska jag till jobbet..
 
Carpe Diem
Camilla

Inga kommentarer: