lördag 25 januari 2014

Vita tulpaner

 
Solen
 
 
Fina vita tulpaner från fina kollegor, tack snälla.
 
 
Min vy de senaste tolv dagarna.
 
God morgon på er alla kära följare.
Hoppas att ni har en skön lördagsmorgon.
Jag har faktiskt just njutit av en mycket god frukost.
 
Nu hoppas jag verkligen att jag är på väg tillbaka, igår hade jag ett riktigt bakslag, jag hostade, hade undertemp och kramper i magen, men som tur var gick det över och nu känner jag mig på G.
 
Nu till något roligare.
 Som jag tidigare berättat så har min lille son och hans sambo köpt ett hus och jag vill sååå gärna vara med och fixa, men det dröjer nog ett tag, men idag ska jag försöka laga en paj och bjuda "arbetarna" på.
 
Huset som de köpte är behov av totalrenovering, så nu arbetas det varje ledig minut, jag vill också ner och fota lite, det är alltid roligt med före och efter bilder.
 
Nytt År
 Nya utmaningar och förväntningar
Jag tycker om att sätta upp mål, därför har jag funderat på vad jag vill med 2014.
Jag vill:
Köpa en systemkamera och börja fotografera, jag kan känna ett grymt sug efter att bara gå ut och fota.
Jag har läst löpmeter om olika kameror och slutligen kommit fram till att en  Canon Eos 700D är det bästa alternativet.
Blogga mer
Måla mer
Fortsätta träna
Lägga in Yoga på schemat
Satsa mer på inredning
 
Carpe Diem
Camilla
 
 
 
 

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Så fina bilder från Thailand i tidigare inlägg ;)).....vi var i Thailand 1994...så det var ett tag sedan....har gjort mitt första inlägg på nya datorn idag....men fick lite hjälp med bilderna av mannen....ska nog lära mej, ska du se, hihi...ha en fin lördag!
Kram bia