tisdag 7 september 2010

Fint ljus

Hej! Nu har jag äntligen startat en egen blogg. Eftersom jag läst inredningsbloggar under flera år och tänkt i minst ett år på att starta en egen blogg, var det nu dags. Det hela började med en förkylning. Jag kan inte träna, alltså vara ute och springa härliga rundor i skogen. Därför har jag nu lite extra tid över. Fick ett mms av en kollega som håller på att gjuta en bottenplatta till en ny tvättstuga. Hon visade en bild på sin bottenplatta och jag som då gärna gjuter, men kanske inte sååå stora saker gick ut på trappan och började fotografera mina alster med mobilen. Upptäckte då att det var ett fantastiskt ljus ute. Ett ljus som är känt i vår fina stad. Jag fortsatte och efter en timma hade jag fotograferat hela huset utifrån och in. Då fick jag min ljusa idé. Nu eller aldrig! Jag skapade mig snabbt en ny e-post, gick in på bloggspot och nu hoppas jag att jag är i gång. Tack snälla goa Ellinor för insirationen.
Ha det så bra! Kram Camilla

Inga kommentarer: