söndag 28 augusti 2011

Shoppat inte loppat


Den här underbara tunikan av märket SOULMATE kunde jag inte motstå.
Fantastiska virkade detaljer.
I år blir det allt annat än svart i min garderob.
Till denna fina tunika köpte jag en stor gosig kofta.

Här med en härlig varm och gosig kofta från OXMO.
Den lilla söta väskan är från Helenes Hus och stövletterna är Traderafynd.

Jag har inte börjat använda mina höstkläder än.
Hinner med det.
Men snart är det dags.

Sitter fortfarande kvar i uterummet efter en god frukost.
Crille är ute på en joggingrunda.
Jag ska sätta en deg av mitt favvobröd, kalljäst ska det vara.
Helt perfekt att göra på söndagar.
Sätter degen på morgonen och bakar ut det på kvällen.

Idag ska vi åka på auktion.
Hoppas på något fynd.
Var på tjejfest i fredags, så igår tog jag det lugnt, åkte inte på en enda liten loppis.
Jag röjde istället.
Bort med allt gulligt och in med lite mer rustikt.
Det är det nya för mig nu.
Inget som jag länge funderat på, utan en känsla.
Bilder kommer.

Ha det!
Kram
Camilla






Inga kommentarer: