söndag 12 februari 2012

Alla hjärtans dag


Jag har börjat förbereda mig lite inför alla hjärtans dag på tisdag.
Idag har jag bakat semlebullar, tycker att det är sååå gott med hembakat.


Jag har haft en riktigt mysig pyssel och bakdag.
Förutom semlebullar så har jag bakat mina favvokakor, kolabräck.
Sedan har jag tagit bort all mossa som jag haft i mina krukor och på mina fat.
Solen lyste och temperaturen visade noll grader så känslorna var på topp.
Allt känns så lätt när jag vet att det börjar dra sig mot vår, jag är verkligen ingen vintermänniska.
Det spelar ingen roll hur mycket alla pratar om härliga vintrar, jag har aldrig någonsin tyckt om vintern och kommer aldrig att göra det.
Men eftersom jag är en positiv människa så försöker jag alltid se fördelarna med allt.
Fördelen är att jag älskar hösten och eftersom hösten har varit väldigt lång den här säsongen och att jag firade jul och nyår i Thailand så känns det nästan inte som vi har haft någon vinter:)

Ha en fortsatt underbar söndag.
Kram
Camilla

Inga kommentarer: