söndag 5 februari 2012

Nytt kök




Jag har suttit hela förmiddagen och skissat på vårt nya kök.
Vi ska ha en gigantisk köksö där man ska kunna laga mat och sitta och äta.
Det vill verkligen till att man ungefär vet vad man vill ha för utbudet är enormt.
Jag ska givetvis ha vita skåp och öppna hyllor på väggarna.
Vi ska ta bort en vägg så vi får den öppna planlösningen vi sååå länge velat ha.

Idag är det en riktigt mysdag i huset.
Vi bara latar oss, läser, bloggar, fixar och donar.
Snart blir det hämtmat från någon av stadens restauranger.

Ha nu en riktigt härliga dag alla ni underbara bloggare.
Jag är så glad, det var 66 härliga människor som var inne på min blogg igår.
Det ger mig väldigt mycket, speciellt eftersom jag har en blogg som inte alltid gör som jag vill.
Ni får stå ut med lite stavfel mellan varven för tyvärr kan jag inte alltid redigera mina inlägg.
Kram Camilla




Inga kommentarer: