fredag 17 februari 2012

Fredag nu igen


Jag hade en väldigt mysig morgon med en god frukost, en sol som lyste in genom fönstret och en härlig känsla av att vara ledig.
Tyvärr blev den inte så långvarig..
Eftersom jag lyckats  lägga in nya bilder och texter på bloggen satt jag nu med latten i ena handen och skrev ett långt inlägg om de sköna, mysiga dagarna jag haft.
När jag publicerade inlägget blev det bara kryptiska tecken, en timmas arbete var som bortblåst, precis som den mysiga känslan och humöret.
Försöker nu ta nya tag fast jag tappade lusten till allt det jag skulle göra idag.

Tack snälla Cia och Kerstin för den fina orkidén jag fick av er i måndags.
Jag har vårstädat och ersatt den gröna mossan med säckväv, tårtpapper och lite annat smått och gott.
Nu har jag en känsla av ljus i huset.

Ha en bra dag!
Camilla



Inga kommentarer: