torsdag 29 mars 2012

Betong inomhus





Ytterligare en underbar dag med sol, inte så mycket värme men vad gör det.
Jag bara älskar när jag kan gå ute i tunika, stövlar och jeansjacka, men efter att i år använt dessa plagg tycker jag att det är dags med lite förändring.
Jag har därför mer och mer känt för att ha på mig byxor, stövlar och kort tunika, det är underbart med lite förändring.
Efter en intensiv dag på Högskolan gick jag till Borås mysigaste butik Greta & Anna, där köpte jag mig ett par byxor av det italienska märket Please, helt underbart mjuka.
Jag hade bestämt mig för att fota lite i butiken men tyvärr blev det inte så, det får bli nästa gång.

Väl hemma blev det en snabbstädning!
Det är såååå skönt att äta kvällsmat i ett nystädat hem, ranunklerna i köket fick idag bytas ut mot påskliljor och tankarna kom också till min betong, jag bara väntar på att få börja gjuta mina blad.
Jag bara älskar fat gjorda på blad och betongkrukor.

Ha det så bra!
Kram
Camilla





2 kommentarer:

Anonym sa...

Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account
it. Look advanced to more added agreeable from
you! By the way, how can we communicate?

Also visit my web site - seo cheshire

Anonym sa...

Subsequently, after investing many hours on the internet at past We’ve found anyone that surely does
understand what they are discussing thank you a lot wonderful blog post.



my webpage: go to this web-site []