torsdag 15 mars 2012

Virkat



Idag har det varit städdag här i huset, men inte så grundlig som jag egentligen velat.
Jag hade idag en hemstudiedag och jag har verkligen helt otroligt mycket med Högskolestudierna just nu.
Jag förstår inte att tiden kan gå så fort när man sitter och jobbar framför datorn, helt plötsligt har det gått fem timmar och jag har inte tittat på klockan en enda gång, prata om att vara koncentrerad.  
En joggingrunda i det disiga vädret gjorde att tankarna klarnade yttreligare.
Min nattsömn är för tillfället inte så bra, det är inte bara mycket med skolan och studierna utan också här hemma eftersom vi funderarpå en liten renovering och just nu granskar olika anbud.
Men är det riktiga lyxproblem.
Eftersom det är i köket vi ska göra om blir det lite bilder därifrån idag.
Jag lade på min fina lilla virkade skapelse på favvostolen.
Ha det så bra och imorgon är det favvodagen.
Vi ska på musikquiz, det är verkligen inte min och makens favorit grej.
Vi är helt och hållet ointresserade av musik, men vad gör man inte för sina vänner.

Våran älskade son var hemma från Göteborg i dag och han berättade att han och flickvännen är ute efter ett litet bord. 
 Givetvis blev det en liten rundtur i  huset och vi "hittade" fem små bord, visst är det bra att det finns loppisar och vit färg.
Bilder på mina småbord kommer imorgon

Ha det!
Camilla



Inga kommentarer: