lördag 24 mars 2012

Vårkänslor




Vilka helt underbara dagar vi haft,
jag är som en ny människa.
Igår var jag ute och sprang, fåglarna kvittrade, det luktade vår, samtidigt som det lät väldigt mycket ovanför mig och det var ett gäng tranor som flög förbi i ett fint formaterat V.
Ja, då kändes det som jag var ett med naturen.


Jag har för första gången köpt Ranunkler i kruka, vet faktiskt inte riktigt hur de ska skötas, men det känns som den behöver mycket vatten.
Ranunkler är en av de få blommor som jag tycker mycket om.

Idag har jag loppat några fina ljusstakar, synd att de knappt syns på bilden, jag får väl lägga in nya.
Visst är bordet med lucka fint!
Bordet går att öppna och under locket finns fina fack,
kanske ett gammalt stort smyckeskrin?

I torsdags var det fint väder när jag var på Högskolan därför gick jag en sväng och tog lite kort.
När jag tänker på Anna Lindh blir jag ledsen, att en sådan driftig människa inte får finnas
och att hennes barn är föräldrarlösa känns så fruktansvärt.
Det här var lite om mycket!!!!!!!


Ha det så bra och passa på att njuta av livet.
Kram
Camilla




Inga kommentarer: