onsdag 20 juni 2012

Göteborg


Hej alla kära vänner....
Vilken dag jag har haft, visserligen började den otroligt mysigt med en kaffelatte, en god smörgås, en lång härlig joggingrunda och snickarna på plats.
Men sedan hände det i rask takt, firman som skulle komma och mäta ut vår bänkskiva i vit kvarts berättade så snällt att den skivan vi skulle ha fanns inte i dessa stora mått 3,0 m * 1,20 m.
Där stod jag nu med köket på plats, ringde maken, valde en annan skiva, men tyvärr alla bänkskivor som vi tyckte om fanns endast i 3,05.
Eftersom ön är 3 * 1,20 meter så skulle det ju funka men själva grejen med hela ön är att jag ska kunna sitta på mina höga stolar på ena änden och mysa och äta.
Vad ska vi göra???????????
Snabbt åkte jag till bästa väninnan som lugnt och sakligt berättade att jag inte skulle välja någon laminatskiva utan istället välja den vitlaserade ekskivan som jag tidigare pratat om...

Jag sitter nu i uterummet och gläds av solen och värmen, tänker också på den mysiga helgen i Göteborg och min lilla tripp till Göteborg igår med bästa vännerna, dessa bilder vill inte in på bloggen, får fixa det imorgon.
Kram Camilla


Inga kommentarer: