tisdag 26 juni 2012

Camillas tree


Hej på er därute...
Just nu håller jag på med ett av mina sommarprojekt.
Jag har köpt en mdf-board och ritat av vårt Swedese tree och just nu håller jag på att måla det första.
Det är blivit mycket slipande för att få en mjuk känsla och min snälla pappa har hjälpt mig att såga.
 Trädet ska användas som klädhängare och den första är till den store sonen med flickvän. 
Nu återstår en sista strykning och sedan blir det leverans till Göteborg.
Nästa exemplar ska den lille sonen med flickvän få när de skaffar sin första lägenhet.
Mitt andra sommarprojekt är att hjälpa målaren som är i huset att måla lister och träfondvägg.
Men som tur är väntar snart en semesterresa med sol och värme.

Ha det såååå bra!
Kram
Camilla



3 kommentarer:

Anonym sa...

Wonderful, what a webpage it is! This weblog provides valuable
data to us, keep it up.

My blog post: companies provide

Anonym sa...

Hello, I do think your website could be having internet browser compatibility problems.
Whenever I take a look at your site in Safari, it looks fine however, if opening in IE,
it's got some overlapping issues. I just wanted
to provide you with a quick heads up! Besides that, wonderful site!


Feel free to surf to my web-site; quest bars

Anonym sa...

I simply couldn't leave your web site prior to suggesting that I extremely loved the usual info
a person provide to your guests? Is going to be back incessantly to check up
on new posts

Also visit my website ... quest bars