fredag 22 juni 2012

Midsommarafton





En trevlig midsommarafton önskar jag er alla och ett grattis på födelsedagen till mamma och svärmor som fyller år idag.

Här kommer lite fler pics från Göteborg.
Jag har en stor gammal tung dörr som har stått i mitt dressingroom, vi har flyttat undan alla möbler eftersom vi renoverar, men av någon anledning blev dörren kvar och jag har bara glömt att säga till snickaren som snällt har flyttat undan den allt eftersom han arbetat.
Dörren ska stå mellan kök och storarum och på den ska jag hänga en rostig korg och en rostig gammal kratta, krattan ska vara som en hängare:)
En rostig kruka kanske skulle vara fint att ställa framför dörren??

Jag funderar mycket på hur jag ska inreda mitt kök och storarum,  vi har tittat runt efter en annan leverantör av bänkskivor i sten, men tyvärr går det inte att få en så stor i varken granit eller kvarts i ljusa färger.

Ha nu en underbar midsommarhelg...
Kram Camilla




Inga kommentarer: