fredag 3 augusti 2012

Butik Lindholmen







Hej på er..
Här händer det mycket...
Jag vill hinna med såå många roliga saker på min ledighet.
Den här veckan har jag prioriterat lite umgänge med goda vänner.
Igår var jag ute i Vegby och hälsade på Cia och Kerstin och deras underbara butik Lindholmen.
Här finns det så mycket smått och gott.
Jag köpte ett helt oanvänt linnevar som är 70 år gammalt från det svenska försvaret, häftigt.
Det ligger nu på min Ektorp.
Att bo så här är inte heller helt fel, när vi satt och fikade hade vi en härlig utsikt och hönorna gick och pickade runt oss, det kallar jag lantlig idyll.
Det är som en dröm.

Är nu på jakt efter ytterligare en rund "läkarpall" till min ö,
har kommit på att de passar bra i höjd.
Det blir nog inga tolixpallar eller tolixstolar, jag vill ha något som inte alla andra har.
Jag tycker om att hitta egna lösningar.

Nu har äntligen mina älskade hyllor kommit upp i köket, som jag har väntat och som jag har planerat .


Bilder kommer, men först blir det en liten helgtripp...
Ha det så bra.
Kram
Camilla






Inga kommentarer: