torsdag 16 augusti 2012

Hyllor i köket






Hej alla där ute..
Tyvärr har jag haft en bloggsvacka.
Jag har gjort såå många saker som jag tyckt varit roligare, därför har jag inte prioriterat bloggen.
Älskar min blogg och tycker verkligen att det är roligt och jag skriver för min egen skull, men eftersom jag har så lite kommentarer så förstår ni att det är inte dessa som driver mig, men jag ska villigt erkänna att hade jag haft fler kommentarer så skulle det säkert också blivit fler inlägg.
Nu har äntligen skolan kommit igång och allt känns mycket bra,
men jag är helt slut varje kväll.

För två veckor sedan satte vi upp hyllorna i köket och jag är sååå nöjd.
Idag har snickaren varit här och satt upp fläkten, dörren in till tvättstugan, lister och vi är snart klara, kan knappt tro att det är sant.

Ihelgen blir det besök av son med flickvän, loppis och svampplockning.
Jag hoppas att jag snart är tillbaka.

Ha det såååååå bra!
Kram
Camilla



Inga kommentarer: