lördag 18 augusti 2012

Ole Lynggaard






Hej på er...
Tack snälla ni för kommentarerna i förra inlägget, det värmde sååå gott.
Vilket härligt väder vi har, jag älskar när det är runt 20 grader, det behöver inte alltid vara strålande sol.
Jag har börjat kika lite på höstmodet, gillar många av färgerna som kommer nu i höst.

Den här creamtunikan köpte jag på Le och Landa i Dalsjöfors, de har både mode och inredning.
Till tunikan ska jag ha mina beiga Pleasejeans.
Jag ska också köpa mig ett par Primeboots men har inte bestämt om jag ska ha bruna eller svarta, höga eller låga.

Jag har också varit en sväng till på Helenes Hus och fyndat en blå Rabens Saloner tunika och ett par jeans Maison Scotch, helt underbart sköna.

Har önskat mig ett svart skinnarmband från Ole Lynggaard sååå länge och nu har jag fått ett från min älskade man, jag är sååå glad.
Mitt andra pandoraarmband börjar så smått att fyllas även det.
Ha det så bra.
Kram Camilla




Inga kommentarer: