söndag 16 december 2012

Inga bilder

Hej på er alla kära bloggare...
Jag har krångel med min blogg, det fungerar inte när jag ska lägga in bilder, tyvärr har jag inte hunnit analysera problemet något närmare.
Men nu skriver jag några rader om helgen istället.
 
I fredags när jag kom hem från jobbet så var målaren här, han har nu slipat färdigt, äntligen kan jag börja städa så smått.
Men eftersom min lilla son nu flyttat hemifrån hade jag lovat att komma och måla färdigt deras innedörrar.
De har flyttat till en såååå charmig lägenhet, storarum i fil, öppen spis, gamla fina garderober och två balkonger.
Jag har också gjort ett "tree" till dem, så i helgen har jag verkligen målat mycket.
Jag har nämligen också målat panelen på andra våning, nu är det bara målaren som ska måla tak och väv sedan kan jag börja inreda.
I lördags var vi och köpte nya möbler, det ska bli sååå roligt att få möblera och fixa och dona på tisdag kväll.
 
Idag har jag haft en mysig bakdag det blev Fröknäck, Linfrökex, Saffransbiscotti och Rocky Road


Inga kommentarer: