lördag 8 december 2012

Mossa och ljus..

 
Just nu i köksfönstret, jag gillar mossa och ljus.
 
 
Arrangemang från Petra Hallberg
 
 
En fin krans dekorerade betongväggen i uterummet.
 
 
Och på det här fina porslinet åt vi årets första julgröt och skinksmörgås.
 
 
Hej på er alla där ute i stugorna, hoppas att ni har det varmt och mysigt med mycket tända ljus.
Oh, vad kallt det är ute, men som tur är fryser jag inte längre, min ärvda päls värmer mig såååå gott.
Jag som alltid fryser, tänk att jag nu inte behöver göra det mer.
 
Igår åt vi julmat på fina tallrikar och de var i min färg, tyvärr glömde jag kameran hemma.
Vi firade en lite för tidig julafton med god mat och julklappar, jag fick ett fint vitt hjärta, bild kommer, för de finns vissa i släkten som ska fira jul på varmare breddgrader.
 
Idag blir det tjejresa till Linköping.
Det ska bli sååå mysigt.
Vi ska äta gott, shoppa och mycket mer....
 
Ha en riktigt mysig helg, stanna upp och njut av livet!
Carpe Diem
Kram
Camilla
 
 
 
 

Inga kommentarer: