söndag 30 december 2012

Vita rum

 
 
 
 
God morgon på er där ute...
 
Idag får ni se lite fler pics från min kära övervåning.
Äntligen börjar jag trivas, men än fattas det lilla extra.
Jag vill ha fler kuddar, lampor, ett sidebord, ett vitt fårskinn på golvet mm.
 
Idag blir det lite fix här hemma, jag ska försöka göra lite nyårsfint, jag gillar verkligen att vara hemma och dona.
Men givetvis gillar jag också att vara ute, igår var vi på restaurang och bio, vi såg filmen Mammas pojkar, kan inte rekommenderas:(
Nu ska jag fundera på nyårsmenyn, den ska nog ungefär se ut så här:
Chévretoast
Grillad fläskfilé
Potatisgratäng eller rotfruktsröra
Vit chokladmousse
 
Ha en skön söndag.
Carpe Diem
Kram
Camilla
 

2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Vi är bortbjudna på Nyårs supé i morgon så jag bloggar inte i morrn;)
Därför vill jag redan nu önska dej ett GOTT NYTT ÅR! och hoppas du får en trevlig nyårsafton ;)
Vi ses på bloggen!
Kram

Annika Christensen sa...

Efter alla helger skall jag måla två rum i vitt. Det tröttnar man aldrig på.
Gott slut och Gott Nytt År
Annika